بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo - معهد المحترفون العرب
  التسجيل   التعليمـــات   قائمة الأعضاء   التقويم   البحث   مشاركات اليوم   اجعل كافة الأقسام مقروءة

العودة   معهد المحترفون العرب > منتديات كونكــــــــــر > ارشيف عالم كونكر

الملاحظات

اعلان استضافة مصر المعتمدة
عدد مرات النقر : 25,528
عدد  مرات الظهور : 26,486,702
 
 
أدوات الموضوع
قديم 04-10-2013   #1
MŔĎĔMŐ
.:: Expert developer ::.

 
الصورة الرمزية MŔĎĔMŐ
 
تاريخ التسجيل: 29 - 12 - 2012
العمر: 28
المشاركات: 1,247
معدل تقييم المستوى: 7
MŔĎĔMŐ will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى MŔĎĔMŐ
بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

قبل ما ابدا في الكلام




احب اعتذر عن الاصدار الي نزل قبل ده





الاصدار التاني لانو كان في مشاكل كتير انا مختش بالي منها





بس على راي المثل

التالته تابته :D




------------------------------
هترك التعبير و نخش في الموضوع




الحمد لله النهار ده خلصت الاصدار التالت الي هيكون باذن الله




احلى اصدار نازل

في البدايه هقلك المشاكل الي اتحلت في




1 الفلفه اتحلت و بقت بتلفلف زي كون اون لاين ودي صوره للاثبات

2 الدخول بقى عادي مش بيجب ايرور في القنصل او اي شيء

3 الرانك ظاهر و شغال زي كونكر اون لاين

4 الشي كامل و بيزود هلث

5 الاكونتات بتسيف لوحديها

6 شوب الحصان و الشي تم اضافتهم




اسكله الداجر بتاعت السفاح
شيلتها من السيرفر لحد منلاقي ليها حل




-------------------------------

نجي بقى لجديد




1 تم بحمد الله اضافه التور و الفان 130






2 تم اضافه ان بي سي و اسكلات حاوي الخشب

بس لسا مضفتش الشخصيه كامله لان رابط الباتش بتاعها في المنتدى بايظ




3 تم اضافه شويه شفرات جديده لسورس زي شفرت الفريز و جلب الناس و حجات تاني



4 تم اضافه انبيسيهات كتير و تصليح الي كان موجود و مش شغال




5 تم اضافه الشكل الجديد لكونكر اون لاين






6 تم اضافه بلص 13 و 14 و 15






7 تم تصليح الفلفه بقت شغاله زي كونكر اون لاين






8 تم التعديل على الكبس عشان يتغير زي ما انت عاوز
كل الي عليك تروح على النافي
و تفتح Rates
و تغير الرقم الي تحت
MaxCps
هتلاقي الكبس اتعدل




9 تم حل مشكله الرانك بقى ظاهر عادي








10 تم اضافه الاستيل شخصيات الجديد الي انا عامل

و ربنا الي مفيش احسن منو انا الي عاملو





و مزود كمان باغنيه عند الفتح

و مستعد اسيب كونكر لو واحد جابو من اي منتدى او من اي حته على النت
او حتى قال انو شافو قبل كدا






يعني دلوقتي تحمل السورس و تشتغل بيه على طول

تعمل السيرفر و تعيش




و طبعا لو لقيت في اي مشاكل قلي بس و انا باذن الله هقدر اساعد




ده تحميل السورس و الباتش كمان

جاري رفع السورس

جاري رفع الباتش




اترككم في رعايه الله

و تحيه خاصه مني لصاحب السورس الاصلي حبيبي

MrSheko



__________________
MrDeMo

Email :- demo5015@yahoo.com

Phon :- 01018014124







مش غرور لاكن ثقه -- ده وحي بيجي من مفيش
من غير عـوامل خارجيه --- او نفـس حــشـــيـــش




أغنيه Dear Father

ترجمه MrDeMo

http://www.youtube.com/watch?v=k3LawSsJggg

من مواضيع MŔĎĔMŐ

MŔĎĔMŐ غير متواجد حالياً  
اعلان استضافة مصر المعتمدة
عدد مرات النقر : 870
عدد  مرات الظهور : 10,176,018
قديم 04-10-2013   #2
عبدالعليم خالد
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية عبدالعليم خالد
 
تاريخ التسجيل: 8 - 2 - 2013
المشاركات: 169
معدل تقييم المستوى: 6
عبدالعليم خالد will become famous soon enough
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

اشطات عليك يا ديمو
عبدالعليم خالد غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #3
Mr.Hero
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية Mr.Hero
 
تاريخ التسجيل: 28 - 2 - 2013
المشاركات: 141
معدل تقييم المستوى: 6
Mr.Hero will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mr.Hero
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

والله يسعدنى ويشرفنى انى اكون اول واحد ارد واقولك بجد شكرا على اكتر مجهود حضرتك عملته تسلم ايدك يا صاحبى
__________________
اسلوبك وشخصيتك هيا الى بتفرض على الناس احترامك

My Yahoo: moustafa_hero2016@yahoo.com

احترامى ليك مش ضعف لا دا تقدير
من مواضيع Mr.Hero

Mr.Hero غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #4
RyBack
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية RyBack
 
تاريخ التسجيل: 28 - 2 - 2013
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
RyBack will become famous soon enough
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

تسلم ايدك يا معلم ومنتظرين الروابط اهو وياريت بجد اعرف خلاص كده يتعمل بيه سيرفر عللى طول
RyBack غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #5
Mr.Franko
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية Mr.Franko
 
تاريخ التسجيل: 27 - 1 - 2013
المشاركات: 289
معدل تقييم المستوى: 6
Mr.Franko will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mr.Franko
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

الله عليك يا ديمو حبيبى والله
Mr.Franko غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #6
Mr.Franko
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية Mr.Franko
 
تاريخ التسجيل: 27 - 1 - 2013
المشاركات: 289
معدل تقييم المستوى: 6
Mr.Franko will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mr.Franko
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

منتظرين يا صاحبى
Mr.Franko غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #7
ĂṂṜ ΣⱢ ḠΣṆΣṜĂⱢ
.:: Expert developer ::.

 
الصورة الرمزية ĂṂṜ ΣⱢ ḠΣṆΣṜĂⱢ
 
تاريخ التسجيل: 8 - 4 - 2013
العمر: 27
المشاركات: 1,136
معدل تقييم المستوى: 7
ĂṂṜ ΣⱢ ḠΣṆΣṜĂⱢ will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĂṂṜ ΣⱢ ḠΣṆΣṜĂⱢ
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo



يا مسهل يارب يا ديمو
ĂṂṜ ΣⱢ ḠΣṆΣṜĂⱢ غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #8
crosstiger
.:: Plus DeveloPer ::.

 
الصورة الرمزية crosstiger
 
تاريخ التسجيل: 14 - 1 - 2013
المشاركات: 802
معدل تقييم المستوى: 6
crosstiger will become famous soon enough
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

والله تبقى تمام لو ضفت نظام الباسورد بتاع البانك
crosstiger غير متواجد حالياً  
قديم 04-10-2013   #9
Dany
.:: Beginner developer ::.
 
الصورة الرمزية Dany
 
تاريخ التسجيل: 27 - 2 - 2013
العمر: 21
المشاركات: 518
معدل تقييم المستوى: 6
Dany will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Dany
افتراضي رد: بدايه النهايه سورس فرانكو الاصدار الثالث تعديل MrDeMo

تسلم يا ديمو مستنيك من بدرى
Dany غير متواجد حالياً  
 

مواقع النشر (المفضلة)

عدد مرات النقر : 688
عدد  مرات الظهور : 9,418,367

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سورس اي فرانكو بعد تعديل MrDeMo MŔĎĔMŐ سورسات [5800 الى 6000] 406 07-07-2018 02:27 AM
سورس اي فرانكو الاصدار التالت التعديل الثاني MrDeMo MŔĎĔMŐ سورسات [5800 الى 6000] 208 12-26-2014 01:40 AM
سورس اي فرانكو الاصدار الثالث من MrDeMo MŔĎĔMŐ سورسات [5800 الى 6000] 289 05-02-2014 08:57 AM
سورس اي فرانكو بعد التعديل MrDeMo الاصدار الثاني MŔĎĔMŐ سورسات [5800 الى 6000] 331 04-25-2014 03:51 PM
سورس اي فرانكو تعديل MrDeMo الاصدار الثاني MŔĎĔMŐ ارشيف عالم كونكر 4 04-09-2013 06:16 AM

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML

الساعة الآن 09:44 AM